Jul 1, 2022
Mellan 4 juli och 19 augusti har vi ändrade öppettider för delar av vår verksamhet och det kan vara längre svars- och handläggningstider. Vi prioriterar att åtgärda akuta ärenden.
Adress: Smålandsgatan 1
Semesterstängt
Vår kundmottagning är stängd 11 – 22 juli.
Har du frågor om kontrakt, uthyrning eller hyresinbetalningar under denna period ber vi dig att kontakta oss genom info@alingsashem.se. Du kan lämna in blanketter och nycklar vid vår kundmottagning.
Öppettider 22 juli – 19 augusti
Måndag – fredag: 10.00 – 12.00
Telefon: 0322–61 77 17 (knappval 2)
Telefontider 22 juli – 19 augusti
Måndag – fredag: 10.00 – 12.00
Semesterstängt
Kundservice telefon är stängd 11 – 22 juli.
Har du frågor om kontrakt, uthyrning eller hyresinbetalningar under denna period ber vi dig att kontakta oss genom info@alingsashem.se. Du kan lämna in blanketter och nycklar vid vår kundmottagning.
Vår telefon för serviceanmälan har öppet som vanligt, men det kan ta längre tid att åtgärda ditt ärende under sommaren.
Du kan göra din felanmälan via Mina sidor.
Telefon: 0322–61 77 17 (knappval 1)
Telefontider
Måndag–fredag: 10.00–12.00
Akuta fel utanför kontorstid: 0322–61 77 77