Publicerad

Mer telefontid för felanmälan

Från och med 2 september kommer vår felanmälan vara öppen klockan 07.30–16.30 varje måndag.

Vi har sett att måndagar är den dag i veckan som ni, våra hyresgäster, oftast kontaktar oss för att göra en felanmälan. Därför kommer vi att hålla telefonen öppen hela arbetsdagen med start måndag 2 september. På så sätt kan vi erbjuda en bättre service, och ge dig som hyresgäst en större möjlighet att komma i direkt kontakt med oss.

Övriga veckodagar är telefonen öppen kl 10.00-12.00.

När ska du göra en felanmälan?

Du är välkommen att göra en felanmälan om du upptäcker något som behöver åtgärdas eller är trasigt i din bostad, lokal eller i allmänna utrymmen (som till exempel i trapphuset eller tvättstugan).

Kontakta oss för felanmälan

Som bostadshyresgäst kan du göra en felanmälan via Mina sidor eller via telefon till våra bovärdar.

Telefon: 0322-61 77 17 (välj felanmälan, knappval 1)

Telefontider:
Måndag: 07.30–16.30
Tisdag–Fredag: 10.00–12.00

Som lokalhyresgäst felanmäler du via Mina sidor.