Mer telefontid för felanmälan
Från och med 2 september kommer vår felanmälan vara öppen klockan 07.30–16.30 varje måndag.
Vi har sett att måndagar är den dag i veckan som ni, våra hyresgäster, oftast kontaktar oss för att göra en felanmälan. Därför kommer vi att hålla telefonen öppen hela arbetsdagen med start måndag 2 september. På så sätt kan vi erbjuda en bättre service, och ge dig som hyresgäst en större möjlighet att komma i direkt kontakt med oss.
Övriga veckodagar är telefonen öppen kl 10.00-12.00.
När ska du göra en felanmälan?
Du är välkommen att göra en felanmälan om du upptäcker något som behöver åtgärdas eller är trasigt i din bostad, lokal eller i allmänna utrymmen (som till exempel i trapphuset eller tvättstugan).
Kontakta oss för felanmälan
Som bostadshyresgäst kan du göra en felanmälan via Mina sidor eller via telefon till våra bovärdar.
Telefon: 0322-61 77 17 (välj felanmälan, knappval 1)
Telefontider:
Måndag: 07.30–16.30
Tisdag–Fredag: 10.00–12.00
Som lokalhyresgäst felanmäler du via Mina sidor.